Varausjärjestelmän käyttöönotto ja virtuaalijumppa

6.1.2022

Hei,

kiristyneiden koronarajoitusten vuoksi joudumme ottamaan käyttöömme varausjärjestelmän. Aikuisten ryhmäliikuntatunneille mahtuu 19 ensimmäistä erikseen watsapilla/tekstiviestillä seuran puhelinnumeroon ilmoittautunutta. Jokaiselle tunnille varataan oma paikka erikseen. Varaukset otetaan vastaan tulojärjestyksessä.

Ohjeet varausviestin lähettämiseen:

1.      Kirjoita viestiin jumpan nimi, päivämäärä ja oma nimesi.

Esimerkkiviesti: Putaan kuntojumppa, 10.1.  Maija Meikäläinen.

2.      Lähetä varausviesti seuran puhelinnumeroon 040 686 9515 joko watsapilla tai tekstiviestillä.

Huom. varaus on tehtävä viimeistään 1h ennen jumpan aloitusta.

Emme huomioi myöhemmin tulleita varauksia.

Esimerkki: jos jumppa, jolle haluat paikan päällä osallistua alkaa klo 18, lähetä varausviestisi viimeistään klo 17.

Ohjaajat tarkistavat ennen tunnin aloitusta henkilön pääsyn jumpalle varauslistan mukaan.

Jos varauksesi onnistuu ja mahdut jumpalle, emme lähetä sinulle takaisin viestiä.

Saat meiltä vastausviestin vain, jos et mahtunut ryhmään.

Kertamaksulla pääsee mukaan jumpalle, jos ryhmässä on tilaa.

Lisäämme tarjontaamme myös virtuaalijumpat Facebookin välityksellä. Virtuaalijumppia ovat Putaan kuntojumppa (ma klo 18-19), Kehonhuolto (ti klo 18-19) ja Lavis (to klo 18-19). Virtuaalijumppa on suora lähetys paikan päällä tapahtuvasta jumpasta.

Facebookissa on ryhmä nimeltä TNV:n jumppaajat. Jokainen kevätkaudelle 2022 ilmoittautunut ja jäsenmaksun (40€) maksanut pääsee ryhmään mukaan. Linkki ryhmään: https://www.facebook.com/groups/213273319781191 Ryhmä on yksityinen, joten sinun tulee tehdä pyyntö, jotta pääset ryhmään jäseneksi. Hyväksymme pyyntösi heti kun olemme tarkistaneet jäsenmaksusi tulleen perille.

Jos sinulla ei ole Facebookia käytössäsi, mutta voisit osallistua jumpalle jonkun toisen Facebookprofiililla (esimerkiksi puolisosi) niin laita meille sähköpostia osoitteeseen tornionnv@gmail.com, jossa kerrot oman nimesi sekä henkilön nimen, jonka profiililla pyyntö TNV:n jumppaajat ryhmään tulee.

Edellä mainituilla toimenpiteillä pyrimme tarjoamaan kaikille mahdollisimman turvallisen liikuntahetken. Tervetuloa liikkumaan kanssamme!

Ystävällisin terveisin: Tornion Naisvoimistelijat ry