Lasten ryhmät

Ilmoittaaksesi lapsen/nuoren jumppiin, tulee sinun huoltajana ensin rekisteröityä Jäsentieto-ohjelmaan ja vasta sen jälkeen rekisteröidä lapsi/nuori "Alikäyttäjäksi". Lapsi/nuori on kuitenkin se, joka ilmoitetaan jumppaan, ei huoltaja.

JOS OLET ENSIMMÄISTÄ KERTAA ILMOITTAUTUMASSA

Mene www.jasentieto.fi - sivulle

Valitse oikea seura = Tornion Naisvoimistelijat ry

Valitse ”REKISTERÖINTI”

Täydennä rekisteröitysmissivulle omat (=huoltajan) tiedot (tähdellä merkityt kohdat pakollisia) ja paina ”REKISTERÖIDY”. Rekisteröitymisen jälkeen näet ruudulla käyttäjätunnuksesi sekä salasanasi, kirjoita ne ylös.  Ruudulla näkyy myös linkki ”Kirjaudu sisään”.

Valitse ”Kirjaudu sisään”

Valitse ”Omat tiedot”, valitse "UUDEN ALIKÄYTTÄJÄN REKISTERÖINTI" -> avautuu sivu ”Käyttäjien luonti”. Täydennä tälle sivulle lapsen tiedot, paitsi sähköpostiosoitteeseen oma osoitteesi. Paina ”Lisää käyttäjä”.

Valitse vasemmasta reunasta ”Liikuntaryhmiin ilmoittautuminen”

Valitse se liikuntaryhmä, johon haluat lapsen ilmoittaa.

Valitse "JATKA VAIHEESEEN 2: laskun hyväksyminen",  voit tulostaa laskun.

Ilmoittautumisesi on valmis, valitse "PÄÄTÄ ILMOITTAUTUMINEN", voit poistua ohjelmasta.

Maksa lasku eräpäivään mennessä.

Ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen saat tiedot rekisteröitymisestäsi sekä salasanan, jolla jatkossa pääset kirjautumaan ko. ohjelmaan. Myös lasku tulee sähköpostiin.

JOS OLET JO REKISTERÖITYNYT JA HALUAT ILMOITTAA LAPSEN RYHMÄÄN

1. Mene www.jasentieto.fi - sivulle

2. Valitse oikea seura = Tornion Naisvoimistelijat ry

3. Valitse ”Sisäänkirjautuminen” ja syötä käyttäjätunnus (=sähköpostiosoite tai etu- ja sukunimi) sekä salasana.

(Jos olet unohtanut salasanasi, paina kohtaa ”Unohditko salasanan ?”, jolloin ruutuun avautuu muutaman lisätiedon vaativa lokero. Täydennä ja paina ”Lähetä salasana sähköpostiini”.)

4. Mikäli lapsen tiedot on jo ohjelmassa, voit siirtyä suoraan ryhmiin ilmoittautumiseen.

5. Mikäli lapsen tietoja ei ole vielä ohjelmassa, valitse vasemmasta reunasta ”Omat tiedot”, valitse "UUDEN ALIKÄYTTÄJÄN REKISTERÖINTI" -> avautuu sivu ”Käyttäjien luonti”. Täydennä avautuvalle sivulle lapsen tiedot, paitsi sähköpostiosoitteeseen oma osoitteesi. Paina ”Lisää käyttäjä”.

6. Valitse vasemmasta reunasta ”Liikuntaryhmiin ilmoittautuminen”.

7. Valitse se liikuntaryhmä, johon haluat lapsen ilmoittaa, paina ”JATKA VAIHEESEEN 2: laskun hyväksyminen. Hyväksy lasku ja tulosta se.

8. Ilmoittautumisesi on valmis, valitse "PÄÄTÄ ILMOITTAUTUMINEN", poistu ohjelmasta.

9. Maksa lasku eräpäivään mennessä.