Jäsentieto-ohjelma

Yleistä Jäsentieto-ohjelmasta

Jäsentieto on seuramme käytössä oleva ohjelma, jonka kautta ilmoittautuminen seuramme jumppiin pääsääntöisesti tapahtuu.

Jäsentieto-ohjelmaan pääset www.jasentieto.fi.

Valitse ensin oikea seura: Tornion Naisvoimistelijat ry

Rekisteröidy ohjelmaan. Täytä tiedot huolellisesti, varsinkin sähköpostiosoite. Jos sinulla ei ole itselläsi sähköpostiosoitetta, kysy ystävältä/lapselta, voitko käyttää hänen sähköpostiosoitettaan.

Sähköpostiosoite on tärkeä, koska

a) rekisteröinnin jälkeen saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen käyttäjätunnuksen ja salasanan

b) ryhmiin ilmoittautuessa syntyvä lasku tulee ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen

c) käytämme ensisijaisesti sähköpostia tiedottamiseen esim. jumpan perumistapauksessa

Käyttäjätunnus on muotoa etunimi sukunimi tai ohjelmaan antamasi sähköpostiosoite.

Salasanan ohjelma luo itse ja se on yleensä numeroita ja kirjaimia, pituudeltaan 5-6 merkkiä. Salasanan voit muuttaa itsellesi sopivammaksi Jäsentieto-ohjelmassa linkissä Omat tiedot. Sivun oikeassa reunassa on kohta: Muuta salasana. Pyytää ensin vanhan eli sähköpostiisi saamasi salasanan ja sen jälkeen omiin lokeroihinsa uuden salasanan ja vielä toisen kerran vahvistukseksi uudelleen saman uuden salasanan. Paina lopuksi "Muuta salasana".

Ilmoittautuminen - tästä on tarkemmin asiaa erikseen aikuisten ja lasten ryhmiin ilmoittautuville linkin Ilmoittautuminen "alalinkeissä".

Jos olet kertaalleen rekisteröitynyt Jäsentieto-ohjelmaan etkä jostain syystä pääsekään entisillä tunnuksillasi ohjelmaan tai jos olet unohtanut salasanan - ÄLÄ REKISTERÖIDY UUDESTAAN. Voit pyytää uuden salasanan kirjautumissivulla. Anna käyttäjätunnuksesi ja paina "unohditko salasanan". Ohjelma pyytää sähköpostiosoitteesi (sen saman minkä olet antanut rekisteröityessäsi) ja lähettää uuden salasanan. JOS olet muuttanut sähköpostiosoitteesi, mutta et ole päivittänyt sitä ohjelmaan, tee se nyt tai pyydä ohjaajaa tekemään päivitys.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä laittamalla joko viestiä tornionnv@gmail.com tai soitamalla 040 6869515 (klo 16.00 jälkeen).