Kevään 2022 jumpat ja toimintaohjeet

2.1.2022

Hei!

Näin joulun jälkeen on taas intoa aloittaa kunnon kohottaminen ja ottaa ohjelmaan säännöllinen liikunta. Tornion Naisvoimistelijoiden kevätkauden ilmoittautuminen on nyt avautunut ja pääset ilmoittautumaan syksyltä jo tutuille jumpille jäsentiedon kautta osoitteessa https://tornionnv.sporttisaitti.com/

Olemme jo pari vuotta joutuneet elämään epävarmuuden keskellä koronakurimuksessa, ja valitettavasti sama jatkuu edelleen. Aluehallintovirasto on asettanut rajoituksia ryhmäliikuntaan, ja mm. koronapassi on poistettu käytöstä 20.1. 22. saakka tarkoittaen sitä, että jumpille saa osallistua enintään 20 osallistujaa kerrallaan. Tämän vuoksi mekin joudumme rajoittamaan osallistujamääriämme ainakin nyt alkuvuodesta. Kun ilmoittaudut jumpille niin valitse vain ne jumpat joissa käyt säännöllisesti. Osallistujamäärät on nyt rajoitettu jäsentiedossa noin pariinkymmeneen. Kertamaksulla pääsee osallistumaan jumppaan, jos ryhmässä on tilaa.

Tässä vielä muutamia ohjeita jumpille:

-Pukuhuonetiloissa suosittelemme vahvasti kasvomaskin käyttöä.

-Käsidesiä on saatavilla jumpissa, sen käyttöä suosittelemme. Osallistujakirjaamisen suorittaa ohjaaja, näin vältämme turhia kontakteja.

-Muistakaa turvavälit. Salit ovat onneksi tilavia ja hyvin ilmastoituja, joten tilaa jokaiselle jumppaajalle on riittävästi.

-Välinejumpissa käytetään omia välineitä.

-Koronapassin esittämiseen saa varautua. Ainakin Putaan liikuntahallilla se on yleisesti käytössä. Myös muille jumpille se saatetaan ottaa myöhemmin käyttöön, jos rajoitukset jatkuvat Lapin alueella.

Tilanne elää tällä hetkellä päivittäin, joten kannattaa seurata seuramme kotisivuja, sekä facebook- ja instagramsivujen tiedoitteita. Pyrimme ilmoittamaan muutoksista mahdollisimman pikaisesti.

Tervetuloa jumppaamaan!

t. TNV:n ohjaajat ja johtokunta