Ilmoittautuminen syyskaudelle avautuu 21.8.

19.8.2023

Syyskauden jumpat alkavat 4.9.2023. Ilmoittautuminen ryhmiin avautuu 21.8.2023. Ilmoittautumaan pääset tuttuun tapaan Jäsentieto-ohjelman kautta.

Syksy tuo tullessaan muutaman uudistuksen!

• Maanantain Putaan kuntojumppa on saanut uuden jumppa-ajan. Tunti pidetään jatkossa klo 17.30-18.30. Ohjaajana toimii tuttuun tapaan Marjo :)
  • Zumba palaa tarjontaamme! :) Tunti pidetään Kokkokankaan koululla tiistaisin klo 17.30-18.30. Lattarirytmeissä keinutaan Päivin tahtiin.
  • Tiistain Kehonhuolto ja torstain Toiminnallinen venyttely ja rentoutus -tunti yhdistyy.  Tämä uutuus kulkee jatkossa nimellä Kehonhuolto ja venyttely. Tunti järjestetään Kivirannan koululla torstaisin klo 19-20, ohjajana toimii Kaisa.
  • Lavis jatkaa tutulla paikallaan torstaisin. Jatkossa tunnin pituus on 50 minuuttia ja teitä tanssittaa Tiia, Kaisa ja Tuija :)
  • Jumppakoulu on saanut uudet ohjaajat! Uusi ohjaajamme Mari aloittaa jumppakoulun ohjauksen aikaisemmin aikuisten jumppia ohjanneen Jaanan kanssa. Satujumppien ohjaajina jatkavat Erin ja Sofia.

Syyskausi aikuisille maksaa 50 € ja lapsille 25 €.

Aloitamme kauden perinteisellä maksuttomalla tutustumisviikolla 4.-10.9.2023, jolloin kaikkiin aikuisten ryhmiin voi käydä tutustumassa maksutta.

Huom. ei koske lasten jumppia. Muistathan ilmoittaa lapsesi jumpalle ennen ensimmäistä tuntia :)

Tervetuloa liikkumaan kanssamme <3