MAKSUT

JÄSENMAKSU/kausimaksu

Jäsenmaksun maksamalla voit osallistua kaikkiin haluamiisi jumppiin. Muistathan kuitenkin ilmoittautua ryhmiin.

Aikuisten ryhmät: 50€

Lasten ryhmät: 25€

Kertamaksu:

lapset 3€/kerta

aikuiset 5€/kerta

Kesäjumppa:

3€/kerta

Kertamaksulla maksaja, varaa mukaasi tasaraha.

Kertamaksu maksetaan ohjaajalle ennen jumpan alkua.

Syksyisin ja keväisin jumppastarttiviikko on ilmainen eli silloin voi käydä tutustumassa eri jumppiin maksutta. Toisesta viikosta alkaen on oltava joko ilmoittautunut tai jos ei ole ilmoittautunut, maksu kertamaksulla.

Mikäli aloittaa jumpat kertamaksulla ja ilmoittautuu myöhemmin, maksettuja kertamaksuja ei hyvitetä jäsenmaksusta.

Jäsenmaksu ei sisällä vakuutusta.

Maksuna käyvät myös SMARTUM -liikunta ja -kulttuurisetelit sekä TYKY-kuntosetelit. Muistathan allekirjoittaa selkeällä käsialalla setelit ennen kuin annat ne ohjaajalle. Mikäli käytät Smartum Saldoa, tulosta kuitti suorituksestasi ja anna se ohjaajalle.

Huomioithan liikunta-/kuntoseteleillä maksaessasi, että mikäli setelien summa ylittää kausimaksun, ei erotusta anneta takaisin rahana. Mikäli setelien summa jää kausimaksua pienemmäksi, on erotus maksettava käteisellä.

Epassilla (ent. Sporttipassi) voit maksaa sekä jäsenmaksun että kertamaksun. Jäsenmaksun voi maksaa joko Sporttipassin nettisivun kautta tai omalla matkapuhelimella. Kertamaksu maksetaan puhelimesi kautta. Mikäli haluat käyttää Epassietuuttasi puhelimitse, kysy lisätietoja ohjaajaltasi.