ILMOITTAUTUMINEN

Luethan ilmoittautumisohjeet huolellisesti läpi ennen ilmoittautumista. Tarkemmat ohjeet Jäsentieto- ohjelman otsikon alla

Ilmoittautuminen tapahtuu pääsääntöisesti sähköisesti jäsentieto-ohjelman kautta. Jäsentieto-ohjelman "osoite" on www.jasentieto.fi.

Ilmoittautuminen tehdään vain kerran, kauden alussa. Sen jälkeen muodostuu lasku sähköpostiin. Erikseen ei enää tarvitse ilmoittautua tunneille. Jäsenmaksulla on oikeutettu käymään myös niissä ryhmissä joihin ei ole erikseen illmoittautunut. Ilmoittautuessa niihin ryhmiin joissa käy, kohdentuu tiedottaminen paremmmin.

Mikäli rekisteröitymisessä/ilmoittautumisessa tai laskun maksun kanssa tulee ongelmia/kysyttävää, ota yhteyttä joko puh. 040 6869515 klo 16 jälkeen tai sähköpostitse tornionnv@gmail.com.

Jos päätät ettet osallistukkaan toimintaan ja sinulle on muodostunut lasku, niin ole aina yhteydessä!

Kauden alussa on tutustumisviikko jonka jälkeen ilmoittautuminen ja maksut pitää olla kunnossa.

Ilmoittautuminen alkaa ennen kauden aloitusta ja on avoinna puoleen väliin kautta, jonka jälkeen sulkeutuu. Sen jälkeen ryhmissä voi käydä kertamaskulla.

Mikäli sähköpostiosoitteesi tms. tieto muuttuu, voit käydä joko itse päivittämässä tiedon jäsentieto-ohjelmaan TAI ilmoita muuttuva tieto ohjaajalle. Hän käy päivittämässä tiedot ohjelmaan oikeiksi.