Lasten ryhmät aloittavat 18.1.21. Aikuiset jatkavat virtuaalijumpilla.

16.1.2021

Koronarajoitukset jatkuvat 18.2. asti aikuisten liikkujien osalta. Lapset saavat jatkaa liikkumista ja aloitammekin Jumppakoulun sekä Satujumpat 18.1. 21 alkaen. Aikuset eivät mieleelään saa oleilla liikuntahallissa, joten ainakin pienempien lasten vanhemmille maskisuositus jos ovat saattamassa. Viime syksynä aloittaneet lapset saavat jatkaa syksyn maksulla kevätkaudenkin.

Jatkamme virtuaalijumppien jakamista aikuisille jäsenille, niin kauan kuin salit ovat kiinni. Vähintäänkin keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Kannattaa ilmoittautua viimeistään nyt mukaan, koska jumpat jaetaan jäsenille sähköpostiin.  Jumpan voi toteutaa kotona silloin kun omaan aikatauluun sopii ja saman jumpan voi toistaa useamman kerran.

Kevätkaudesta tulee jälleen poikkeuksellinen. Muistetaan kuitenkin oma hyvinvointi ja pysyä liikkeellä omin voimin.